Використання нетрадиційного обладнання на уроках з фізкультури


Перед педагогами нашого дошкільного закладу постало питання організації рухової активності дітей молодшого дошкільного віку: як зацікавити малюків у виконанні вправ, при їх невеликих рухових можливостях, посильності та дозволеності вправ для даного віку. Тому поряд з традиційними фізкультурними посібниками, ми спрямували свою увагу  на виготовлення нетрадиційного обладнання. Ми прийшли до висновку, що застосування нетрадиційного обладнання дозволяє:
  • підвищувати інтерес дітей до виконання основних видів рухів і участь в іграх;
  • сприяти формуванню фізичних якостей і рухових умінь дітей;
  • чергувати різні види активності дітей, спрямовуючи їх інтереси, стимулюючи бажання дітей займатися руховою діяльністю;
  • підвищити моторну щільність фізкультурних занять;
  • уточнювати уявлення про форму предметів, положення частин, їх відносною величиною, про колір предметів; розвивати відчуття кольору і форми;
  • розвивати у дітей спостережливість, естетичне сприйняття, уяву, зорову пам'ять. 

Коментарі